Wsparcie aplikacji
Profesjonalne wsparcie aplikacji oznacza przede wszystkim zapewnienie bezpieczeństwa w użytkowaniu i rozwoju systemu do zarządzania kapitałem ludzkim.
Nasze Centrum Wsparcia Aplikacji stanowi jeden punkt kontaktu w zakresie wsparcia, serwisu i rozwoju rozwiązań SAP HCM, SAP NetWeaver Portal, SAP BASIS oraz SAP SuccessFactors. Świadczone przez nas usługi wsparcia aplikacji gwarantują komfort codziennej eksploatacji systemu, wsparcie po wgraniu aktualizacji SAP, analizę i rekomendację działań po release’ach SuccessFactors, replikację danych do środowiska testowego SAP HCM (przy wykorzystaniu narzędzia Gavdi Replicator) oraz możliwość dostosowywania rozwiązań do zmieniających się potrzeb firmy.
W ramach naszego Centrum Wsparcia Aplikacji ponad 30 konsultantów obsługuje codziennie ponad 100 zgłoszeń klientów w Polsce i zagranicą. Ich innowacyjne podejście do sposobu i zakresu świadczenia usług serwisowych, zapewnia dopasowanie rodzaju wsparcia do indywidualnych potrzeb klienta.