Audyt systemu i procesów biznesowych
Wdrożenia SAP HCM w Polsce są realizowane od 1999 roku – w różnych zakresach funkcjonalnych, w oparciu o najlepsze praktyki danej firmy wdrożeniowej i z wykorzystaniem opcji, narzędzi i sposobów konfiguracji uznawanych w danym momencie za najlepsze w odniesieniu do danego klienta i wdrożenia. W każdym momencie wdrożenia oraz w dowolnym momencie później klient może mieć potrzebę zasięgnięcia zewnętrznej opinii o swojej instalacji.
Zakres usługi audytu jest ustalany indywidualnie. Zwykle obejmuje on weryfikację dokumentacji projektowej, weryfikację konfiguracji i prac developerskich, metodyki budowania uprawnień oraz audyt przyjętych rozwiązań pod kątem kosztów utrzymania systemu, bezpieczeństwa podczas aktualizacji, elastyczności i możliwości dalszego rozwoju. W efekcie audytu powstanie raport – lista zaleceń i rekomendacji wraz ze wskazaniem priorytetu poszczególnych zmian, określeniem ryzyka ich nie wprowadzenia.