Project Description

Cyfryzacja dokumentacji kadrowo – płacowej

Data: 15.11.2018
Godzina: 10:00 -12:00

Gavdi Polska zaprasza na bezpłatne webinarium, którego celem jest przedstawienie sposobu optymalizacji procesów generowania i archiwizowania dokumentacji kadrowo – płacowej. 

Gavdi oferuje nowoczesny i sprawdzony w wielu organizacjach pakiet rozwiązań, które znakomicie podnoszą jakość i efektywność zarządzania dokumentacją pracowniczą.

Pakiet składa się z trzech autorskich rozwiązań Gavdi: 

  • Ulepszona Gavdi eTeczka (elektroniczna teczka osobowa pracownika) służąca do przechowywania elektronicznych kopii wszystkich dokumentów zawartych w teczce osobowej pracownika w formie skanów oryginalnych, papierowych dokumentów, dostosowana do nowych przepisów prawa.
  • Gavdi Document Generator znacznie przyspiesza i ułatwia proces generowania dokumentów kadrowo-płacowych w systemie SAP, odciążając tym samym pracowników działów personalnych od czasochłonnych czynności. Rozwiązanie to jest w pełni zintegrowane z rozwiązaniami Gavdi Reporter i Gavdi eTeczka.
  • Gavdi Reporter, umożliwiający elastyczne raportowanie z systemu SAP HCM danych pracowników w różnych układach, łatwe raportowanie danych list płac wraz z danymi kadrowymi pochodzącymi z infotypów oraz struktury organizacyjnej, przygotowanie niezbędnych zestawień i raportów. 

Zarejestruj się na webinarium

 Akceptuję warunki **

Wybierz, skąd dowiedziałeś się o webianrium

** Wyrażam zgodę na przetwarzanie wyżej podanych danych osobowych przez Gavdi Polska S.A.

Oświadczam, że zostałem/am poinformowany/-a o tym, że administratorem moich danych osobowych jest Gavdi Polska S.A. z siedzibą w Warszawie (02 – 688) przy ul. Emilii Plater 28, oraz że podanie danych osobowych jest dobrowolne, lecz niezbędne do uzyskania interesujących mnie informacji na temat Gavdi eTeczka, Gavdi Document Generator i Gavdi Reporter. Oświadczam również, że zostałem pouczony/-a o przysługującym mi prawie do wglądu do moich danych osobowych oraz możliwości ich poprawiania lub żądania ich usunięcia.

** Wyrażam zgodę na przesyłanie informacji handlowych drogą elektroniczną przez Gavdi Polska S.A. z siedzibą w Warszawie (02 – 688) przy ul. Emilii Plater 28 zgodnie z ustawą z dn. 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2002 r. Nr 144, poz. 1204 z późn. zm.)

  1. Administratorem Państwa danych osobowych jest Gavdi POLSKA S.A. z siedzibą w Warszawie, ul. E. Plater 28, 00-688 Warszawa (zwany dalej „Administratorem”). Z Administratorem można się skontaktować poprzez wysłanie wiadomości na adres rodo@gavdi.com.
  2. Dane osobowe będą przetwarzane w celu Państwa udziału w webinarium, a w przypadku dodatkowo wyrażonej zgody – także w celu przesyłania Państwu treści marketingowych, zawierających w szczególności: materiały z webinariów i innych wydarzeń, informacje o nowościach produktowych SAP i Gavdi, informacje o konkursach i innych wydarzeniach, a także dla potrzeb analitycznych i statystycznych związanych z wysyłaniem tych treści.
  3. Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych w celu udziału w webinarium jest wyrażona przez Państwa zgoda. W zakresie przesyłania treści marketingowych, podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest prawnie uzasadniony interes Administratora, polegający na realizacji działań marketingowych.
  4. Dostęp do Państwa danych będą mieć nasi pracownicy, podwykonawcy oraz podmioty świadczące usługi na naszą rzecz (tj. usługi marketingowe, IT i wsparcia technicznego), które muszą mieć dostęp do danych, aby wykonywać swoje obowiązki.
  5. Państwa dane osobowe zgromadzone w celu udziału w webinarium będą przechowywane do czasu zakończenia Państwa udziału w webinarium.
  6. Jeśli wycofają Państwo zgodę na otrzymywanie treści marketingowych lub wniosą sprzeciw wobec przetwarzania Państwa danych na potrzeby realizacji działań marketingowych, Państwa dane osobowe będą przechowywane przez okres 3 lat od wycofania tej zgody lub wniesienia sprzeciwu. Dane będą przechowywane jedynie w celu obrony przed ewentualnymi roszczeniami.
  7. Przysługuje Państwu prawo do:
  • żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych,
  • wniesienia w dowolnym momencie sprzeciwu wobec przetwarzania Państwa danych osobowych na potrzeby realizacji działań marketingowych,
  • cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych w celu udziału w webinarium w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem,
  • wniesienia skargi do Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych, którego siedziba mieści się w Warszawie przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa. Od dnia 25 maja 2018 r. skarga będzie mogła być wnoszona do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
  1. Podanie danych jest dobrowolne, jednak ich niepodanie będzie skutkowało brakiem możliwości wzięcia udziału w webinarium. W zakresie realizacji działań marketingowych podanie danych jest dobrowolne.
  2. Państwa dane osobowe nie będą wykorzystywane do podejmowania zautomatyzowanych decyzji, w tym profilowania.

Podziel się informacją o wydarzeniu ze swoimi znajomymi!

Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedInEmail this to someone

Back to Top