Project Description

Co nowego w SAP SuccessFactors 2H 2020?


Data: 3.11.2020
Godzina: 10:00 – 11:30

Co ciekawego znajduje się w tej aktualizacji SuccessFactors? A może uważają Państwo, że dzisiaj pewne rozwiązania są nieergonomiczne lub też brakuje jakichś funkcjonalności? Jeśli nurtują Państwa tego typu pytania, to zachęcamy do udziału w naszym webinarium. Być może zmiany i nowe elementy, jakie niesie aktualizacja systemu, stanowią właściwą odpowiedź.

Podczas wirtualnego spotkania opowiemy o najważniejszych modyfikacjach, wprowadzanych przez SAP do systemu SuccessFactors. Publikacja aktualizacji nastąpi 20 listopada i znajdą się w niej między innymi następujące funkcjonalności:

  • Employee Central: możliwość konfigurowania procesu zatrudniania nowych pracowników, nowy blok w Profilu Pracownika pozwalający na przeglądanie Historii zatrudnienia.
  • Platforma: nowa wersja Strony Głównej, wyłączenie „Zarządzania listami wyboru”, możliwość ograniczeń czasowych dla funkcjonalności „Zastępstw”.
  • Rekrutacja: nowa metoda weryfikacji przy zakładaniu konta przez kandydatów (OTP), dodane nowe opcje konfiguracji komponentów w Career Site Builder.
  • Onboarding: możliwość przesłania załączników w wiadomości email w ramach powiadomienia systemowego.
  • Oceny i Cele: nowa wersja modułu do zarządzania celami, w module Ciągłego Zarządzania Wydajnością możliwość połączenia aktywności z celami rozwojowymi, w module Kalibracji uruchomiona została widoczność komentarzy z innych sesji, zmiany w dodawaniu kompetencji oraz wgląd do danych dotyczących informacji zwrotnej w formularzach ocen.
  • Wynagrodzenia: nowy sposób prezentowania pracownikowi informacji na temat bonusów, możliwość użycia klienckich pól z formularza wynagrodzenia do zdefiniowania reguł kwalifikowania.
  • Sukcesja i Rozwój: zmiany w sposobie akceptowania/odrzucania nominacji do Puli Talentów oraz w narzędziu wyszukiwania i eksportowania talentów.
  • Szkolenia: interfejs konsoli administracyjnej opartej o technologię Flash przestaje być dostępny, zmiany w sposobie zarządzania Programami przez administratorów.
  • Raportowanie: uproszczenie nazewnictwa typów raportów, uruchomienie możliwości anulowania generowania raportów, raporty typu Story widoczne na stronie powitalnej.

Zapraszamy!

Webinarium jest adresowane do klientów firmy Gavdi Polska, tj. organizacji, które korzystają z subskrypcji SAP SuccessFactors za pośrednictwem Gavdi lub posiadają umowę na realizację usług konsultingowych lub serwisowych w obszarze SAP SuccessFactors.

Uczestnictwo w webinarium wymaga rejestracji oraz akceptacji przez Gavdi Polska.

Jeśli nie mogą Państwo wziąć udziału w webinarium, zachęcamy do kontaktu za pomocą systemu obsługi zgłoszeń serwisowych – pomożemy w ocenie ryzyka, uzyskaniu dodatkowych informacji lub wdrożeniu zmian.

Zarejestruj się na webinarium

 Akceptuję warunki **

Wybierz, skąd dowiedziałeś się o webianrium

**Zapisując się wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Gavdi Polska S.A. w celu udziału w warsztacie, webinarium lub konsultacjach. Zdaje sobie sprawę z tego, iż mogę w dowolnym momencie wycofać zgodę, a jej wycofanie nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.

Zapisując się  wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Gavdi Polska S.A. w celu wysyłania mailingu. Zdaje sobie sprawę z tego, iż mogę w dowolnym momencie wycofać zgodę, a jej wycofanie nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.

Administratorem Twoich danych osobowych jest Gavdi Polska S.A. Informacje na temat tego, w jaki sposób przetwarzamy Twoje dane osobowe w celu udziału w warsztacie, webinarium lub konsultacjach oraz wysyłania mailingu znajdziesz w naszej Polityce prywatności. Prosimy o zapoznanie się z treścią zawartych tam informacji.

Podziel się informacją o wydarzeniu ze swoimi znajomymi!

Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedInEmail this to someone

Back to Top